Daar zijn we weer :) - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Nick en Stéphanie - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer :) - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Nick en Stéphanie - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer :)

Blijf op de hoogte en volg Nick en Stéphanie

22 Maart 2015 | Nederland, Drunen

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer  We hebben net ingecheckt bij onze vlucht en we vertrekken morgen om 1320 uur vanaf Schiphol naar Keflavík airport waar we vervolgens om 1530 uur aankomen.
De eerste dagen gaan wij ons vermaken in IJsland met onze huurauto en gaan we lekker ontspannen in de Blue Lagoon zodat we donderdag aan onze echte reis kunnen beginnen.
Donderdag 26 maart vliegen we door naar Denver USA waar we in de avond rond 1900 uur aankomen, na aankomst gaan we direct door naar het hotel aangezien het verplicht is om na een internationale vlucht een hotelovernachting te boeken. De volgende dag gaan we onze camper (lees mega grote camper oftewel mini vrachtwagen) ophalen waarmee we de komende weken in Amerika en Canada gaan rond toeren.

In grote lijnen ziet onze reis er ongeveer zo uit: Vanuit Denver vertrekken we richting Las Vegas waar we onderweg onder andere Rocky Mountains, Monument Valley, Messa Verde National Park, Bryce Canyon, Arches National park en de Grand Canyon gaan bezoeken.
In Las Vegas verblijven we een paar dagen om te genieten van de warmte en de gekte daar om vervolgens via Yosemite National Park naar Seattle te rijden. Eenmaal in Seattle maken we de oversteek naar Canada waar we gaan beginnen op Vancouver Island waar we onder andere beren hopen te zien. Na Vancouver Island vervolgen we onze reis richting Wistler, Banff National Park en Jasper National Park om vervolgens weer richting de grens te rijden. Eenmaal over de grens gaan we naar Yellowstone National Park en vanuit daar naar Mount Rushmore om vervolgens weer richting Denver te gaan.
Eenmaal terug in Denver vliegen we wederom via Keflavík naar Amsterdam maar daar denken we uiteraard nog lang niet aan;)

Kortom in iets meer dan 6 weken gaan we:
- 18051 kilometer vliegen
- Ongeveer 9000 kilometer rijden
- Ontelbare kilometers lopen
Maar het belangrijkste, we gaan ontzettend mooie dingen zien en vooral genieten!

Tot het volgende verslag.
Liefs Nick en Steef

Nick En Stéphanie :

Dank je wel Semmie! :) xxxxxx

• 22 Maart 2015 - 19:57

Marijkederoos :

Wat een geweldige tijd staat jullie weer te wachten, heerlijk geniet er samen van en hopelijk kunnen wij ook weer mee genieten! Veel plezier en een veilige reis toegewenst xxxx.

• 22 Maart 2015 - 20:13

Mandy:

Heel veel plezier saampjes! Geniet er maar lekker van. Ik geniet van een afstandje mee!

• 22 Maart 2015 - 20:37

Theo:

Dit is wederom een schitterende reis. Vergeet niet om de walvisse te spotten in Canada en als je de tijd hebt, doe dan de inside passage. Schijnt super mooi te zijn. Hoe dan ook: ga lekker genieten.

• 22 Maart 2015 - 20:43

Stefan :

Klinkt weer ontzettend goed hoor! Super veel plezier, en hou ons op de hoogte met wat foto's hè!!

• 22 Maart 2015 - 21:16

Bea:

Veel plezier

• 22 Maart 2015 - 22:26

Paul Van Aerle:

Goede reis en veel plezier Nick en steef lekker genieten met z'n tweetjes

• 23 Maart 2015 - 00:06

Patricia:

Wauw!!! Dat gaat weer een heel avontuur worden..
    Geniet ervan saampjes... X Patricia

• 23 Maart 2015 - 07:46

Maus:

Fijne vakantie samen geniet er vannnnnnn

• 23 Maart 2015 - 18:54

Stephanie:

Lieverds, geniet er weer van, met volle teugen. En we zien de mooie plaatjes en verhalen wel weer tegemoet komen.. Liefs, Steph en Willem

• 23 Maart 2015 - 19:03

Marion Van Rossum:

Nick , Steef en Debbie,
    Geniet van deze prachtige reis
    Maak er samen een mooie tijd van!!!!
    Liefs van ons!!

• 23 Maart 2015 - 21:49

Martine:

Hey nick hele fijne vakantie en geniet er van. Gr martine

• 24 Maart 2015 - 17:45

Yolande Van Dessel:

Hi Steef en Nick,
    Ik ben jaloers!! Wat een prachtige reis weer. Vergeet als je van Denver naar het westen rijdt, niet ook even een stop te maken bij Antilope Canyon: werkelijk onvergetelijk en het ligt vlakbij Monument Valley: echt even doen hoor. Het is echt de moeite waard. Horseshoe Bend is ook mooi en ligt er ook vlakbij.
    Op een bepaald tijdstip, ik dacht in de ochtend, kun je bij Antilope Canyon een speciale fototocht lopen in de canyon omdat dan het licht het mooist binnen valt, maar ook op de andere tijden is het geweldig!
    Heel veel plezier en veilige kilometers. Geniet ervan. Ben weer benieuwd naar de verhalen!
    groetjes
    Yolande (en de rest)

• 25 Maart 2015 - 06:31

Emma:

Wow, dat klinkt weer helemaal super.
    Fijne vakantie, geniet er van.
    Groetjes Oma Trees en Emma

• 27 Maart 2015 - 15:30

Steef:

Hoi! Wat een leuke reacties allemaal, echt heel leuk om te zien dat jullie ons volgen

• 27 Maart 2015 - 15:31

Steef:

@yolande; bedankt voor de tips, ze staan allemaal al op de planning ;) we zijn heel benieuwd en nu zeker!

• 30 Maart 2015 - 09:46

Kimberly:

Hey Nick en Steef,
    Het klinkt allemaal weer super, ik ben jaloers :D
    Heel veel plezier en geniet er van met z'n tweetjes!!
    Ik wacht in spanning op de volgende verslagen ;)
    XxxxX Kimberly