Terug in Nederland - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Nick en Stéphanie - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Nick en Stéphanie - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Nick en Stéphanie

27 Maart 2014 | Nederland, Drunen

Hallo allemaal,

Nou inmiddels zijn we alweer meer dan een maand in Nederland. Het is nog steeds behoorlijk wennen en we wensen vaak dat we weer terug zijn in onze droom ergens op de wereld.

We hadden een erg leuk ontvangst op Schiphol! Semmie en Daniek hadden een heel gaaf spandoek geknutseld en stonden ons met alle anderen op te wachten. We hebben het feit dat we er weer zijn met z'n allen bij nick thuis nog even 'gevierd'. Daar kwam toen toch het moment waar we al die tijd tegen op hadden gekeken, nick bleef hier en steef ging terug naar Deurne. Er stond heel de week wel van alles op het programma dus dat zou wel goed komen, helaas heeft Steef haar eerste week in bed moeten doorbrengen.

Heel veel mensen vragen ons wat we het mooiste vonden van de reis, het heeft tot de laatste avond geduurd voordat we daar antwoord op konden geven maar nu kunnen we zeggen dat het Noorderlicht het mooiste was. We hebben zoveel gigantisch mooie dingen mogen zien maar dit licht is gewoon onbeschrijfelijk dit moet men zelf zien voor te begrijpen hoe het is. Onze wandeltocht op de vulkaan of een glaciertocht is bijvoorbeeld te beschrijven en door anderen een beeld bij te vormen maar bij het licht kan dat niet.

Voordat we aan de reis begonnen wisten we dat we veel km gingen maken..achteraf levert dat het volgende overzicht op:
Vliegtuig totaal: 50.003 kilometer
Auto's USA: 3608.1 kilometer
Te voet totaal: ontelbaar
Fietsend totaal: 10 kilometer

Genoeg dus haha!

We willen jullie bedanken voor het volgens van onze verhalen, hopelijk hebben jullie er van kunnen genieten!

Wij hebben het geweldig gehad, we zouden het zo weer doen! :)

Misschien tot onze volgende reis, liefs Steef en Nick

• 27 Maart 2014 - 17:24

Marijke:

....en of ik genoten heb, geweldig zoals jullie het boeiend konden beschrijven.
    Van mij mogen jullie weer vlug gaan en ons vermaken met jullie reisverhalen.
    Hopelijk is Steef helemaal opgeknapt en gaan jullie nu na genieten van al dat moois,

Groetjes
    Marijke