Aftellen!! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Nick en Stéphanie - WaarBenJij.nu Aftellen!! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Nick en Stéphanie - WaarBenJij.nu

Aftellen!!

Blijf op de hoogte en volg Nick en Stéphanie

28 Oktober 2013 | Nederland, Deurne

Hallo allemaal,

Na een geweldige suprise party en nog een etentje begint het nu toch echt dichtbij te komen, nog 6 dagen en dan gaan we naar Schiphol!!!!!

Het is allemaal begonnen in december 2012, toen kwamen onze eerste ideeën. Ons eerste idee was om naar Nieuw Zeeland en Australië te gaan en tijdens de tussenstop in Dubai en/of Hong Kong wat cultuur op te snuiven. Met dat idee gingen we naar Kilroy in Utrecht, een reisbureau gespecialiseerd in dat soort reizen. We kwamen buiten met een totaal ander plan, een langere reisduur, een offerte en drie dagen bedenktijd.

Binnen die drie dagen wisten we het zeker, dit wordt onze reis: Dubai -China - Bangkok – Australië – Nieuw Zeeland – Amerika – IJsland. Een totaal van 65.7 aan vliegtuiguren waarin we 50.003 km afleggen. En dan nog niet te spreken over de kilometers die we te voet, per trein, per auto of iets dergelijks maken.

In januari geboekt en toen al begon het aftellen, het sparen, het verzamelen van spullen, plannen en vooral het verder dromen over onze reis.

Het leek zo ver weg en nu zo angstaanjagend dichtbij! Want ja wij vinden het echt wel spannend! Maar een ding is zeker, wij gaan genieten! Om jullie ook een beetje op de hoogte te houden hebben we deze blog en we zullen daar zo nu en dan onze avonturen opzetten.

Tot ons volgende verhaal!

Liefs Nick en Steef

• 28 Oktober 2013 - 09:15

Paenma:

Veel plezier en minimaal in verslag per dag ;-)

• 28 Oktober 2013 - 09:40

Tessa:

Geniet ervan! It's a once on a life time experience. Ik ben net terug uit Thailand en Laos en ik mis het nu alweer. Heel veel plezier op jullie reis! Xxx Tessa

• 28 Oktober 2013 - 11:18

Theo:

Enorm veel plezier. Ga er bewust van genieten.
    Ik kijk uit naar jullie reisverslagen.

Gr. Theo

• 28 Oktober 2013 - 12:07

Gerdien:

Succes nog met de laatste voorbereidingen en veel plezier. We blijven jullie volgen. grtjs xxx

• 28 Oktober 2013 - 16:51

Ine Jacobs:

Hoi Steef en Nick,

Heel veel plezier op jullie wereldreis!

• 28 Oktober 2013 - 17:31

Tamara:

Hallo!

Heeeel veel plezier en maak er wat moois van (dat moet toch wel lukken denk ik zo ;p)

Groetjes,

Tamara

• 28 Oktober 2013 - 18:25

Nick En Stéphanie :

Bedankt allemaal! :)

• 28 Oktober 2013 - 18:31

Denise :

Ontzettend veel plezier met z'n tweeën! Geniet ervan!
    We kijken uit naar jullie verhalen.
    Jullie gaan hier enorm gemist worden ;-) !

• 28 Oktober 2013 - 19:32

Angelique Evers:

Heel veel plezier op deze fantastische reis!
    Ga vooral genieten van al het moois wat jullie te zien krijgen!
    Maak heel veel foto's zodat je later nog vaak kunt terugkijken en jullie droomreis opnieuw kunnen beleven.
    Goede reis en veilig weer thuiskomen!! Xx

• 28 Oktober 2013 - 19:33

Yolande Van Dessel :

Heel veel plezier! Geniet van iedere dag: voor je het weet ben je al weer terug! Dus: genieten en kijk miet langer dan een dag vooruit.

• 28 Oktober 2013 - 20:33

Debbie:

Geniet van jullie prachtige reis! Ik hoop dat jullie geluk hebben met het weer, shutdowns en geen vertragingen of camperpech hebben, zodat jullie alles kunnen zien wat op de planning staat. Ik verwacht natuurlijk wel mooie en lange verslagen, zoals ik eerder het voorbeeld heb gegeven ;-)

• 28 Oktober 2013 - 21:20

Mike Herrijgers:

Heey hele fijne vakantie alvast..spanning zal al wel oplopen:p groetjes mike

• 28 Oktober 2013 - 21:58

Hanneke (moeder Stefan):

Heel veel plezier op jullie mooie reis en als je in Dubai bent en Stefan ziet, geef hem dan een dikke knuffel van mij :) have fun!!

• 30 Oktober 2013 - 18:21

Adrie Besems:

He luitjes,

Zeer fijne vakantie en geniet er van!

• 31 Oktober 2013 - 19:54

Patrick Van Wanrooij:

Ha Nick en Stephanie,

Ga er van genieten. En ik ben echt benieuwd naar jullie reisverslagen!!!

• 03 November 2013 - 19:42

Semmie:

Lieve Stephanie en lieve Nicky,
    Als het paard een meisje is dan mag het Rosa worden, als het een jongen is dan moet ie Sjakie heten.
    Groetjes Semmie XXX

(Helemaal zelf verzonnen, hahahaha :-)!!! )

• 04 November 2013 - 15:51

Maike:

Heeeeellllll veeeeeellll plezier met jullie avontuur!!!!!
    Hoop dat jullie de tijd kunnen vinden om ons af en toe op
    De hoogte te houden!!! Ben natuurlijk heel benieuwd naar al jullie verhalen.